نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4713
-
الف
+

جناب خان خطاب به «مهدی پاکدل»: خوشحالم که زنده ای

«جناب خان» در برنامه «خندوانه» از خاطرات تماشای سریال «ستایش» گفت.

به گزارش آی فیلم2،  «مهدی پاکدل» بازیگر پرآوازه ایرانی که بین فارسی زبانان با کرکتر «طاهر» سریال «ستایش» شناخته شده است، یکی از مهمانان برنامه «خندوانه» بود.

در ابتدای این برنامه «جناب خان» عروسک معروف خندوانه از دیدار با مهدی پاکدل ابراز خوشحالی کرد و با خنده گفت: خوشحالم که زنده ای، آنقدر در زمان نشر سریال «ستایش» دعا کردم نمیری، اما دعایم مستجاب نشد.

«مهدی پاکدل» برای اولین بار در سال 1379 خورشیدی با بازی در سریال «با من بمان» ساخته «حمید لبخنده» به تلویزیون آمد و با درخشش در این سریال راه برای بازی های دیگر او باز شد و دو سال بعد در سریال «مروارید سرخ» به ایفای نقش پرداخت.

بازی در سریال «اولین شب آرامش» از «مهدی پاکدل» چهره محبوب تری در میان مردم ساخت و باعث شهرت بیشتر او شد.

او بعد از این اثر در سریال های دیگری چون «ما چند نفر» ، «بی گناهان» ، «شب میگذرد» ، «گمشده» ، «ستایش» و «کیمیا» ایفای نقش کرد اما کرکتر «طاهر» در سریال «ستایش» و «پیمان» در سریال «کیمیا» از جمله ماندگارترین نقش هایی می باشد که آقای پاکدل ایفا کرده است.

«مهدی پاکدل» بازی در سینما را با فلم سینمایی «آبی» به کارگردانی «حمید لبخنده» آغاز کرد و به دنیای سینما معرفی شد.

«ماهی ها عاشق می شوند» ، «شبانه» ، «مصائب دوشیزه» ،«مخمصه» ، «دایره زنگی» ، «بدون اجازه» ، «آزادراه» ، «تمشک» ، «فردا» ، «گاهی» ، «محمد رسول الله» ، «بن بست وثوق» ، «ماجرای نیمروز» ، «خانه کاغذی» ، «نرگس مست»، «تنگه ابوقریب» و «چهارراه استانبول» از جمله فلم های سینمایی «مهدی پاکدل» هستند.

نظر شما
ارسال نظر